چرا آکادمی فروش ایران؟ چرا مدرسه فروش ایران؟

چرا آکادمی فروش ایران؟ چرا مدرسه فروش ایران؟

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مدرسه فروش ایران آکادمی فروش ایران آکادمی بازاریابی و فروش دکتر علی خویه دکتر فروش آموزش مشاوره فروش drkhooyeh.ir و marketingdoctor.ir و doctorsales.ir

مدرسه فروش ایران آکادمی فروش ایران آکادمی بازاریابی و فروش دکتر علی خویه دکتر فروش آموزش مشاوره فروش drkhooyeh.ir و marketingdoctor.ir و doctorsales.ir

چرا آکادمی فروش ایران؟ چرا مدرسه فروش ایران؟

ارسال توسط : مشاور فروش و بازاریابی در دوره های آموزشی کاربردی بازاریابی و فروش, دوره های بازاریابی و فروش, راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی, فروش و بازاریابی, فروشگاه, مدرس با تجربه فروش و بازاریابی sales teacher, مدرس فروش کاربردی sales teacher, مدیریت فروش, مشاور فروش, مهندسی فروش 1 دقیقه قبل ۰ 0 بازدید

چرا آکادمی فروش ایران؟ چرا مدرسه فروش ایران؟

دکتر علی خویه khooyeh.ir

مزیت رقابتی آکادمی فروش ایران و مدرسه فروش ایران چیست؟

مدرسه فروش ایران آکادمی فروش ایران آکادمی بازاریابی و فروش دکتر علی خویه دکتر فروش آموزش مشاوره فروش  drkhooyeh.ir  و marketingdoctor.ir  و doctorsales.ir

مدرسه فروش ایران آکادمی فروش ایران آکادمی بازاریابی و فروش دکتر علی خویه دکتر فروش آموزش مشاوره فروش  drkhooyeh.ir  و marketingdoctor.ir  و doctorsales.ir

مدرسه فروش ایران آکادمی فروش ایران آکادمی بازاریابی و فروش دکتر علی خویه دکتر فروش آموزش مشاوره فروش drkhooyeh.ir و marketingdoctor.ir و

 

 

کمیته هدف گذاری فروش

 کمیته هدف گذاری فروش

تهیه و تدوین: گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه

راه های ارتباط با گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه

دکتر علی خویه

مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۲۱ سال تجربه اجرایی عملیاتی حرفه ای

برای ارتباط با مدیر عامل گروه می توانید به نشانی های ذیل مراجعه فرمایید.

هدف تشکیل کارگروه:ایجاد اتاق فکر و دریافت اطلاعات از شرایط متغییر؛ جهت تعیین؛ کنترل و پویا کردن تهای هدفگذاری در فروش.

همانگونه که مستحضر هستید سیستمها مجموعه ای از اجزا بهم پیوسته هستند که هدفی خاص را دنبال میکنند.و عملکرد هر جز بر عملکرد سایر اجزا تاثیر گذار خواهد بود.و بدین منظور جهت عملکرد بهترو تاثیر پذیری مثبت واحد فروش از سایر واحدهای مجموعه این کارگروه تشکیل خواهد شد.

 -بدین ترتیب این کارگروه میبایست جهت تعیین دقیق و واقعی شاخص اهداف فروش که بصورت بلند مدت ؛میان مدت ؛ و کوتاه مدت میباشند و همچنین نظارت  براین شاخص ها در بازهء زمانی مشخص و بصورت ممتد مشارکت داشته و به ارایه اطلاعات؛ شرایط و پیشنهادات جهت بهبود امور بپردازد.

 
ادامه نوشته

مدرسه بازاریابی آکادمی بازاریابی و فروش ایران مدرس بازاریابی و فروش

دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی و فروش حرفه ای

آکادمی ,بازاریابی ,مدرسه ,دکتر ,ایران؟ ,خویه ,فروش ایران ,آکادمی فروش ,مدرسه فروش ,فروش ایران؟ ,ایران آکادمی ,فروش ایران آکادمی ,فروش آموزش مشاوره ,ایران آکادمی بازاریابی
مشخصات
آخرین جستجو ها